15% kedvezmény minden termékre a HLTAUTUMN kuponkóddal

A projekt címe: Komplex infokommunikációs fejlesztés a V-FORRÁS Kft.-nél
A szerződött támogatás összege: 4 215 760 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 40%

A projekt tartalmának bemutatása: Pályázatunk keretében az iWise integrált vállalatirányítási rendszert szereztük be, mellyel cégünk belső működésének fejlesztése valósult meg. Fontosnak tartottuk egy olyan rendszer bevezetését, amelyet saját igényinkre, társaságunk egyedi tevékenységeire szabva tudunk kialakítani, hogy célzottan segíthesse dolgozóink mindennapi munkáját.

A fejlesztésünk fő célja az volt, hogy vállalkozásunk munkafolyamatait leegyszerűsítsük, ugyanakkor átláthatóbbá és hatékonyabbá is tegyük, mely elengedhetetlen feltétele a versenyképességünk és folyamatos fejlődésünk biztosításának. Az egyes tevékenységeink áttekinthető rendszerben való megjelenítése és kezelése segítséget nyújt üzleti döntéseink meghozatalában, az innovatív üzleti megoldások alkalmazásában.

A felhőalapú online üzleti szolgáltatások célterületen belül az iWise rendszer 10 db moduljának a bevezetését valósítottuk meg, melyek az alábbi funkcionális területekre irányulnak:

  • Vállalati CRM, értékesítési terület funkcionális specifikáció
  • Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés funkcionális specifikáció
  • Táv- és csoportmunka támogatás funkcionális specifikáció
  • Kontrolling és döntéstámogatás funkcionális specifikáció
  • Szolgáltatásmenedzsment terület funkcionális specifikáció
  • Munkafolyamat-irányítási megoldás (WF) funkcionális specifikáció
  • Elektronikus iratkezelési megoldás funkcionális specifikáció
  • Tudásmenedzsment specializált megoldás funkcionális specifikáció
  • Beszerzési, logisztikai terület funkcionális specifikáció
  • Internetes értékesítés (vállalati webáruház) funkcionális specifikáció

Az iWise Cloud22 CRM modul a partnerekkel való kapcsolattartást, árajánlatok egyszerű elkészítését, vevői rendelések kezelését, értékesítési folyamat támogatását biztosítja. Az iWise Cloud22 Munkaügy modul (HR) fő feladata a cég munkavállalóival kapcsolatos HR adminisztrációs feladatok időigényének csökkentése, az adatok egységes rendszerben való kezelése, a könnyebb átláthatóság biztosítása. Az iWise Cloud22 Táv- és csoportmunka a vállalaton belüli hatékony információáramlást és a hibakezelés optimalizálását támogatja. Az iWise Cloud22 Kontrolling elkészíti a vállalat gazdasági helyzetének elemzéséhez szükséges mutatókat, segít a rendelkezésre álló vagy megszerezhető erőforrások hatékony és eredményes felhasználásában, naprakész információkat biztosít. Az iWise Cloud22 Szolgáltatásmenedzsment segítségével megvalósítható a vállalat szolgáltatásainak menedzselése, mely által lehetővé válik a szolgáltatási stratégia alkalmazása, a szolgáltatás tervezése és a szolgáltatásátadás. Az iWise Cloud22 WorkFlow integrált modul alkalmazásával megtervezhetővé, automatizálhatóvá, illetve nyomon követhetővé válnak a munkafolyamatok. Az iWise Cloud22 Iratkezelés modul a működés során keletkező bizonylatok, dokumentumok, szerződések egységes, átlátható rendszerben való nyilvántartását teszi lehetővé. A vállalati tudásbázis bővíthető az iWise Cloud22 Tudásmenedzsment használatával, ahol egységes rendszerben kezelhetők a különböző közérdekű dokumentumok, segéd- és oktatási anyagok, munka- és tűzvédelemmel kapcsolatos információk. Az iWise Cloud22 Logisztika segít az komplex logisztikai folyamatot alkotó részfeladatok pontos megtervezésében majd egy folyamattá való integrálásában, a költséghatékonyság figyelembevételével. A vállalati Webáruház pedig termékeink interneten történő bemutatását, népszerűsítését és értékesítését teszi lehetővé, szállítási és fizetési módok kiválasztásának lehetőségével.

A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében vettünk igénybe, mely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást.

Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése és kihelyezése) is.

 

A projekt befejezési dátuma: 2021.07.17.

Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01412

3
3 termék